غلامعلی حداد عادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتوگویی، با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در پخش آگهی های بازرگانی اظهار کرد: متأسفانه حجم آگهی های بازرگانی صداوسیما بیش از حد شده است.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: درصد پخش تبلیغات در تلویزیون آنقدر زیاد شده که تأثیر منفی گذاشته است و این تأثیر منفی هم برای کالاهایی است که مورد تبلیغ واقع می شود و هم برای سایر برنامه های صداوسیماست که از هدف خود باز می مانند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه های غیر تبلیغی ایجاد کند.
ارسال نظر